Sjukskriven

Är sjukskriven fram till och med tisdag och det känns skönt att vara det. Får se om jag orkar jobba den sista veckan för den läkaren jag har är inte den mest sympatiska. Hon är nog säkert jättebra när det gäller sjukdomar som syns eller som har en orsak där det finns tester som visar vad det är för fel men när det gäller mig är hon det inte. Min yrsel beror på något helt annat och har ingen medicinsk förklaring (blodtrycket är okej om än på gränsen och de andra proverna var okej) så hon vet nog inte riktigt vad hon ska göra plus att hon har väldigt svårt för svenska. Har inget förtroende för henne och det känns trist. Speciellt inte med tanke på det hon sa till mig idag att hon skulle skriva ett sjukintyg till mig men hon var inte säker på att försäkringskassan skulle godta det för egentligen ville hon träffa mig, men någon tid ville hon inte boka in. Kärring är vad hon är (ursäkta mig men det tycker jag att hon är) och hon verkar inte speciellt proffsig i mina ögon.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0