Fotokurs

Den fyra senaste helgerna har jag och Julia gått på en fotokurs här i Ed anordnad av Eds fotoklubb och det har varit kul. Det har varit kul att få egentid med bara Julia och göra något som vi tycker är intressant båda två. Vi tyckte att det var roligt och det var lite vemodigt att kursen avslutades igår. Vi kommer dock även i fortsättningen vara med på aktiviteter ibland för idag anmälde jag familjen som medlemmar i fotoklubben.
Här kommer några bilder vi tog på fotokursen:
 
Denna bilden har jag tagit på Lilla Lee.
 
Den här bilden har Julia tagit på mig.
 
Och den här bilden har Julia tagit på en minigolfbana som ligger vid det gula hotellet och de konstiga husen här i Ed.
 
Det vi tränade på under kursen var perspektiv, makro, landskap, ljusgraffiti (när man målar med ljus) och så fick vi prova på att foto i fotokursens studio med ljussättning och blixtar.
 
Igår var det som sagt avslutning på fotokursen men tanken är att det ska bli en utställning på Eds bibliotek med våra bilder och det ska bli kul.
 
Edsfotoklubb hittar ni här: http://www.edsfotoklubb.se/ och vi gick på barn och förälder-kursen.
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0