Äntligen fredag!

Ja nu ska det bli skönt med helg och nästa helg är det nog ännu skönare. Vi kommer nämligen få gå upp lite tidigare nästa vecka men det kommer vara värt det.

Idag fick jag iväg Alva utan problem till skolan för idag ska nämligen alla 5:orna åka hit: http://www.mellerud.se/uppleva-och-gora/bad-och-simhall/ och bada. De hade fått den dagen i kompensation för en annan som hade blivit inställd p.g.a. dåligt väder. Vi har varit där allihop och badat och det är ett trevligt badhus som inte ligger alltför långt bort. Det är nackdelen med att bo här i Ed. Vill man hitta på något så får man nästan alltid åka någon annanstans för här finns nästan ingenting. Vill man gå på bio (det går några filmer i månaden) eller bowla så finns det dock här på orten och jag gillar att det varje år anordnas en filmfestival här (den finns i Mellerud och Bengtsfors också).
 
Nu får jag ägna mig lite åt killarna. Emil vill snurra på min stol.
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0