Tänk att...

det egentligen bara finns tre typer av människor. Sådana man avskyr från första stund man ser dem, sådana man antingen tycker illa om i början (alternativt om) men senare ändrar uppfattning om och sedan finns det dem som man tycker om från alla första stund och som man fortsätter tycka om ju mer man lär känna denna personen. Har aldrig tyckt om min f.d. svärfar speciellt mycket (han kan kritisera andra personer hur mycket han vill, men säger någon annan något kritiskt om honom får de se upp). Han är ett typiskt exempel på kategori nummer ett. Ett exempel på typ två är en kille jag träffade för två år sen. Tyckte jättemycket om honom i början och förstod inte Hiben som pratade illa om honom. Nu visade sig att Hiben hade rätt, killen var en fegis som inte vågade stå för sina åsikter och dessutom hade han det ihop med två andra tjejer samtidigt som han flörtade med mig. Att jag träffat en person i kategori tre är jag glad över att jag har gjort. De som inte förstår vem det är så är det min sambo och fästman Dadde. Exakt vad det var med honom som jag tyckte om vet jag inte, men jag vet att jag var tvungen att hälsa på honom och att jag ville att han skulle veta vem jag var.

Jag är mycket väl medveten om att jag förenklar och att alla inte kommer att hålla med mig i detta. Ni är fria att kommentera och uttrycka era åsikter om detta så länge ni inte är fega nog att vara anonyma utan kan skriva ut ert namn!

Det var allt från mig för denna gången! På återseende!!

//Ellicka!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0