Helgen som kommer

Imorgon ska jag och Dadde åka till Karlstad och se på när hans lillebror Isak spelar och Dadde ska hjälpa dem på scen. De har strul med sin gitarrist i bandet så därför ska Dadde hjälpa dem när de spelar live tills de får tag på en ny. Det går ju inte i längden att han hjälper dem. Det är ju lite långt att åka till Karlstad för att repa och spela med dem.

På praktiken går det bra. Personalen är trevlig och min handledare tycker att jag är duktig så jag får en massa beröm. Det känns bra :-)Är inte direkt bortskämd med att höra det. Måste medge att det är lite motigt att vakna 5.30 nu på mornarna, men det är kul på praktiken så det har gått lättare än förväntat. Börjar ju kl 06.45 på mornarna så Dadde har lovat mig att hjälpa mig att lämna och hämta barnen nu i veckan. Det är ju min vecka. Han är underbart snäll som erbjuder sig att göra det. Vet inte vad jag hade gjort utan honom!

Hoppas nu att ni får en trevlig helg allihopa. På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0