Trevlig dag!

Idag har jag, Alva, Julia och Vincent haft en trevlig dag med Katharina och Julia från föräldrargruppen. Vi började dagen med en fika, sedan gick vi en sväng till Skräckleparken och tjejerna lekte lite. Efter det gick vi och besökte lill-Julias farmor en sväng så Julia fick äta och bytt blöja. Därefter gick vi till Erikshjälpen och jag köpte fyra fina tallrikar, lite leksaker till barnen och en fin lila kjol till Julia. Tjejerna valde också varsin liten ram som de har ett kort på sin morfar i nu. De tycker om sin morfar och tycker (precis som jag) att det är tråkigt att de aldrig fick träffat honom. Vi åkte hemifrån klockan 10:35 och kom inte hem förrän klockan 16:40 ungefär så vi hade en heldag med Julia och Katharina.

Jag och tjejerna hade det trevligt igår på bion. Tjejerna tyckte att filmen var bra, rolig, spännande och lite läskig. Hade med oss varsin påse med godis och efter bion köpte vi oss lite popcorn.

Nu är jag vråltrött efter en trevlig, men lång dag. På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0