Möblerat om i tjejernas rum

Idag har jag möblerat om i tjejernas rum. För vilken gång i ordningen det är som jag gör det minns jag inte, tredje kanske eller något sådant, och denna gången hoppas jag att jag och tjejerna är nöjda med möbleringen för det är jobbigt att möblera om. Första gången jag möblerade om då bytte jag plats på Julias lilla säng och några andra möbeler. Den andra gången var det för att jag hade fått en ny och större säng åt henne och nu möblerar jag om för att allt ska få bättre plats och det ska gå lättare att öppna och stänga dörren in till deras rum. Som det var innan så stod Julias säng i vägen ibland eftersom den är så lång.

Nu är det mat, tacos ska det bli och jag är vrålhungrig så på återseende!!

//Ellicka
Anonym
2011-09-25 @ 01:06:31

Visa bilder :D

Ellicka
2011-09-25 @ 21:13:07

Visst! När jag är helt färdig med städning och ommöblering så kan jag lägga ut bilder på resultatet




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0