Kalashelg!

Denna helg som kommer blir en kalashelg för Alva. Först ska hon på kalas till en av sina klasskamrater (Amilia) på lördag och sedan ska jag och tjejerna (Julia får följa med då) på kalas hos Ellen på söndagen. Båda tjejerna fyller sju år för Amilia började skolan ett år tidigare. Hade lite smånoja innan att de skulle fira på samma dag, men som tur var så blev det inte så. På lördag är det bestämt att jag och Julia ska iväg och åka skridskor istället. Hon får ju inte följa med på kalaset då och eftersom hon blev så ledsen att jag inte följde med i tisdags så åker bara hon och jag på lördag istället. Vet en liten tjej som längtar efter lördag redan nu!

Nu väntar vi på att Dadde ska komma hem efter en lång skoldag. Han började ju redan 8.15 imorse och slutar som vanligt nu vid 15. På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0