Fredag!

Idag är det så fredagkväll och det är underbart väder ute, soligt men kallt. Har passat på att ta en bild på hur det blev på vår balkong med blommorna/plantorna jag köpte förra helgen. Placerade krukan på elskåpet som står precis bredvid vår balkong som jag gjorde förra året också för då kanske den kan få vara i fred från en klåfingrad liten herre. Såg också att jag behövde vattna den samtidigt som jag tog kortet så nu har den fått sig en skvätt.

 
Igår var det fyra år sedan jag och David träffades för första gången. Tänk vad fort dessa fyra åren har gått och hur mycket som har hunnit hända! Ser fram emot nästa fyra år tillsammans med min älskling!!
 
 
Här har ni en bild på mina killar när vi firar Davids storebror Jonas för ett tag sedan.
 
Imorgon blir det en tur till Arenan och superoutleten där. Ska träffa en arbetskompis från praktiken och hennes make där och så får vi se om vi gör några fynd eller om vi går tomhänta därifrån.
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0