Idag har jag fått beröm!

Idag har jag varit på MVC och tagit mina prover. Det gick bra (har ju min metod) och jag fick beröm efteråt för att jag hade varit duktig och det känns alltid bra att få beröm. Innan jag hittade min metod (tack vare min barnmorska som jag hade när jag väntade Alva) så var jag väldigt rädd för sprutor och ta prover men nu är det inga problem så länge jag får ha min musik.

Nästa sak som väntar nu är att jag ska ringa och beställa tid för ultraljud i mitten på mars (inte så långt kvar) och så ska jag gå på ultraljudet innan det är dags att träffa Anette, min barnmorska, igen. Ser fram emot att gå på ultraljudet och se bebisen i magen. Synd att ingen annan än David får följa med dit för det hade varit spännande att han med Alva och Julia, men sådana är reglerna.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0