Sista juli!

Idag är det sista juli och det innebär att det inte är så långt kvar av sommarlovet. Jag tycker dock att det har varit ett bra sommarlov och vi har gjort en del roliga saker på det. Det började ju med en dagsresa till Danmark, sedan en resa till Skara Sommarland (eftersom vi fick fribiljetter dit) och sedan har vi varit och firat Fallens Dagar i Trollhättan och då sov jag och tjejerna över hos mamma en natt. Sedan har jag och mamma varit på IKEA på Torp förra fredagen och kollat där. För mamma var det första gången hon var på nya IKEA och för mig blev det andra gången. Köpte mig en symaskin (en sådan här: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40208970/) plus lite annat och mamma köpte sig två badrumsmattor. Hon skulle bara köpt en badrumsmatta men kunde inte bestämma sig för vilken färg som var finast så därför köpte hon två (de var ju ganska billiga.

Känns lite konstigt ändå att det inte är så långt kvar av sommarlovet för det känns inte alls som det var längesedan vi alla fem gick på den långtråkiga skolavslutningen men nu är det bara tre veckor kvar av sommarlovet vilket innebär att vi bara har en och en halv vecka ledigt kvar av sommarlovet allihopa. Vad vi ska hitta på för skoj denna vecka vet jag inte än. Det är ju Vänersborgsfestivalen nu men den verkar inte vara något för oss men vi kanske går in dit någon dag.


På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0