Nu ska den bli klar

Har ju skrivit en bok om mig och mitt liv i ungefär sex års tid nu och nu har jag bestämt mig för att den äntligen ska bli färdig. Har inte skrivit på den hela tiden under dessa åren för den har legat vilande under vissa perioder och det allra första på den skrev jag när Alva var liten så om jag ska vara riktigt ärlig så har jag skrivit på den i snart tio (och då är det väl på tiden att den blir färdig). Den började som en berättelse om Alva och kom sedan att handla om Julia också. Sedan växte den och kom att handla om Julia också och i och med mitt kaotiska år 2008 så slog jag samman den och berättelsen om min pappa och utökade även med andra delar (som den om Hiben, Maran och så småningom om David och nu sist Emil).

Känns lite konstigt att skriva en bok om sig själv men å andra sidan har jag bloggat här i mer än fyra år så det borde inte vara så mycket mer annorlunda egentligen.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0