Två veckor kvar till julafton

Nu börjar det närma sig julafton och jag ser fram emot den. Har aldrig slutat gilla julafton och nu när jag har barn ser jag fram emot den ännu mer. Denna julafton kommer jag inte ha tjejerna hos mig så vi får fira den en annan dag än den riktiga men för ovanlighetens skull kommer inte Davids mamma jobba på jul så jag och killarna åker nog dit och firar jul. Det är ju inte så roligt att sitta här hemma med bara killarna på julafton (det gör vi ju annars) för julafton är ju trots allt något speciellt. Hon har ju träffat en ny (Bosse) och har hunnit bli sambo med honom så det ska bli spännande att se hur han bor och lära känna honom lite bättre så nu håller vi tummarna på att vi åker till Bovall.

Nu är det mat så jag får skriva mer vid ett annat tillfälle.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0