Lite bilder

Har återigen varit dålig på att blogga. Dagarna har gått och jag har inte suttit så mycket framför datorn på sistone.
 
Här kommer en del bilder.
 
Emil och jag var på besök i Vänersborg och träffade Linda (en arbetskamrat från när jag gjorde min praktik) och vi gick förbi tjejernas gamla skola. Kändes konstigt att gå förbi där och veta att tjejerna gått där på skola bara en månad tidigare.
 
Så här ombonat hade Emil i sin vagn. Nu har vi skaffat oss en ny (en syskonvagn) för att lättare ta oss till bvc och öppna förskolan. Vincent är ju inte så jättepigg på att gå och dessutom är det ganska långt dit.
 
 
En bild på mina söta lillkillar. Vincent gillar verkligen sin lillebror men det är inte lika poppis att han börjat hasa sig fram på golvet och ta storebrorsans leksaker. Han börjar bli stor vår lille Emil. Han blir ju 6 månader om en vecka. Vart tar tiden vägen?
 
 
Här är en bild på både killarna i den nya vagnen som båda två gillar. Hittade dem på Blocket i Trollhättan och passade på att köpa den när vi ändå skulle dit och träffa mamma.
 
 
Lillkillarna!
 
 
Mina nya skor som jag köpte till mig på rean. Älskar verkligen de och de gör inte ont trots att de har en ganska hög klack.
 
 
Här kommer en bild på Emil och Linda. Han charmade henne och verkade tycka om henne men han var inte lika förtjust i hennes kille (Rolf) utan började gråta ett par gånger när han såg honom. Minns att tjejerna båda två var rädda för Nicklas när de var små och exakt varför vet jag inte.
 
 
Imorgon ska jag och tjejerna åka till Vänersborg och gå på bio. Vi ska se på "Frost" tillsammans och det ska bli mysigt. Minns inte när vi var på bio senast men det var längesedan och jag har för mig att det var "Bilar 2" som vi såg på då.
 
På återseende!!
 
//Ellicka
David
2014-05-09 @ 06:00:18

Fina bilder! :-) Gillar speciellt den där Vincent ligger bredvid Emil och petar näsan. Haha

Svar: Tack älskling! Det hade jag missat :-) Såg inte det förrän nu
Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0