Tupperware-party

På söndag ska jag på tupperware-party och det ska bli kul. Hade börjat tycka att det var dags för ett nytt igen så det var nästan som om Anna-Maria hade läst mina tankar när jag fick hennes inbjudan. Med mig får jag min mamma och min äldsta systerdotter Mathilda och för henne (Mathilda) är det nog det första tupperware-partyt hon är på. Får se om jag får lillkillarna med mig också eller om de är med David. Hade varit skönt på ett sätt att inte ha med dem men jag har ju inget emot att ha med dem. Förra gången jag var på ett själv var innan vi flyttade hit och då var Emil med mig. Då var han liten och låg mest och sov (har jag för mig) så med tanke på det så var det väl ett år sedan jag var på ett sist.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0