Torsdag

Idag är det så torsdag och jag har tre hostiga ungar här hemma :-( Julia är den enda som är iväg till skolan idag och som är hostfri. Jag hoppas verkligen att vi orkar och kan åka till Göteborg på lördag som planerat för vi har sett fram emot det både jag och tjejerna.

Jag får nämligen tjejerna med mig dit och kanske min mamma (vi får se hur det blir med henne). Vi hade tänkt att gå på festivalen (känns konstigt att säga festival när det gäller annat än musik) och sedan ska vi göra ett besök på 4 gott, en jättestor godisaffär mittemot Femman. Jag tror nämligen inte att tjejerna kommer att tycka det är så kul på Choklad, lakrits och delikatessfestivalen så då får vi hitta på något som de tycker är skoj också.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0