Här händer det saker!

Snart är sommarlovet slut för detta året och det ska bli skönt att komma igång med vardagen igen. Sommaren har ju inte varit den bästa vädermässigt i år och det har inte blivit mycket badat här hemma i Sverige. Har faktiskt inte badat en enda gång i Lilla Le i år, vi har bara badat i Sågtjärn två gånger.

Vardagen har kommit igång lite redan eftersom killarna går på förskolan. Jag har skolat in Emil på hans nya avdelning måndag och tisdag och idag kunde jag lämna honom ensam för första gången och kunde lämna honom utan tårar! Han gav mig en puss och en kram och gick och lekte så snällt. Vardagen kommer också att förändras för oss för fr.o.m. nästa vecka så ska jag jobba. Jag har fått jobb på Sykes här i Ed och ska alltså jobba på samma ställe som David men förhoppningsvis inte på samma konto som honom. Ska börja där på tisdag och jag har inte riktigt hunnit smälta nyheten än (fick reda på detta igår) och en massa känslor far runt i min kropp. Vardagen kommer ju bli helt annorlunda än den var innan sommarlovet.

Nu passar jag på att njuta av att få vara några timmar hemma ensam. Ska hämta killarna vid 12 idag, imorgon går de längre dag och på fredag är de lediga. Tyckte att vi skulle passa på att ta en dag ledig nu när vi kan för det kommer att bli annorlunda sedan.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0