Första december

Idag är det äntligen första december och barnen har fått öppna sin första lucka i julkalendern. Emil fick en chokkalender medan Vincent och tjejerna fick varsin legokalender. Alva hade valt Lego Friends, Julia Lego City och Vincent Lego Star Wars så de valde olika alla tre. Förra året hade tjejerna varsin Lego Friends men för Vincent är det första året han har en egen.

I lördags var vi på husvisning. Vi är dock överens om att det inte var något för vår familj. Det var för litet och passade inte oss. Det var kul att gå på visningen ändå och på väg hem gick jag en sväng i skogen och där hittade jag min vattenflaska från Tupperware som jag tappade samma dag som jag fick den så den här legat där ett tag. Plockade blåbär då och har letat efter den två gånger tidigare så det var tredje gången gillt!

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0