Bra egen helg!

Jag hade en bra egen helg för mig själv utan killarna förra helgen. Åkte till mamma på fredagskvällen och sov över hos henne till lördagen och på lördagen åkte till Anna-Maria och hennes familj och sov över där. Kan ju verka lite konstigt att åka till en familj och umgås med andra barn på ens barnfria helg men det är skillnad. Det är ju inte mina barn och inte mitt ansvar på det sättet som mina egna. Kändes lite som om jag var barn på nytt igen och skulle sova över hos en kompis. Det är ju inte så vanligt att man sover över hos kompisar i min ålder direkt.

Nu kallar Emil på mig så nu får jag avsluta. Skriver mer senare.

På återseende!!

//Ellicka
Anna-Maria
2015-03-16 @ 15:32:41

Hihi tyckt de kändes lit så oxå, har inte haft någon som har sovit över hos mig sedan jag gick på folkhögskola för si så där 100 år sedan eller något. Men de var riktigt trevligt att du kom och sov över:-)
Men nästa gång får du ta med dig barnen eller ja varför inte hela familjen:-) /AM

Svar: Ja det får jag göra :-)
Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0