Fortsättning följer...

I fredags fick jag reda på att de hade gått med på att jag ska gå få ner i tjänst och att arbeta två timmar mindre men att jag skulle få börja arbeta två timmar senare och inte sluta två timmar tidigare som jag ville och det suger. Det hjälper ju inte mig ett enda dugg då hela vitsen med att gå ner i tjänst var att sluta tidigare inte att jag skulle börja senare på dagen. Min supervisor skulle kontrollera imorgon om det var möjligt för mig att sluta två timmar tidigare men han trodde att det skulle bli svårt och jag känner att om det inte är möjligt så är det onödigt för mig att gå ner i tjänst utan då fortsätter jag att jobba heltid.Jag hoppas på positivt besked imorgon men är inställd på att få ett negativt besked och att få fortsätta jobba heltid att tag i framtiden och jag har även börjat leta annat. Säga upp mig tänker jag inte göra, inte förrän jag har fått något annat men förhoppningsvis så löser det sig imorgon och jag kan gå ner i tjänst.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0