Här är det fullt upp!

Var längesedan jag uppdaterade min blogg nu men här har det varit fullt upp med jobb och allt. Har inte haft så mycket energi och ork när jag har kommit hem utan det har mer varit middag och sedan mer eller mindre läggdags som har gällt. Att det har hänt saker i mitt privatliv också som rör tjejerna och deras pappa har inte gjort det hela bättre precis utan snarare tvärtom.

Jobbet går i alla fall bra och nu har jag kommit till en punkt där jag ska fråga om jag kan gå ner i arbetstid. Kommer ha tjejerna mer här i fortsättningen och jag känner att jag inte komma orka med fyra barn plus heltid i längden. Speciellt inte med tanke på att Alva är som hon är och inte som en "normal" 11-åring (hon har fått en diagnos).

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag orkar med morgondagen.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0