Ser fram emot 17 maj

Vad händer då undrar ni säkert? Jo förutom att det är Norges nationaldag så har jag äntligen fått bokat in en klipptid (det gjorde jag för ett tag sedan) och just den 17:e fick jag tid. Frisören som jag bokade tiden hos var nästan helt fullbokad fram tills dess (hon hade några morgontider också) så därför dröjde det innan jag fick tiden. Jag vet att det var samma sak förra gången jag skulle klippa mig men då skulle vi på bröllopsfest så därför kunde/ville jag inte vänta och då fick det bli Trollhättan och frisören i Oden-huset som stod för klippningen. Jag skäms lite över att säga att det snart är två år sedan jag klippte håret sist så därför är klippningen välbehövlig. Ska satsa på samma frisyr som förra gången men jag skulle vilja ha lite mer längdskillnad denna gång så att det syns att håret är kortare där bak än där fram. Här har ni en bild på mig från förra gången jag klippte mig. Denna bilden är tagen samma dag och denna gången vill jag alltså ha lite längre hår fram än på bilden.

 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0