Ullared

På lördag åker jag till Ullared och för första gången så ska Julia få följa med mig dit. Hon har tjatat på mig de senaste gångerna att hon vill följa med mig men jag har tyckt att hon har varit för ung innan (vi åker ju buss och det tar ett tag att åka dit, dessutom kan vi ju inte åka hem när vi vill). Jag hoppas att hon gillar Ullared och att hon inte blir besviken. I år hade jag även tänkt besöka en annan affär än bara själva Gekås. Panduro Hobby har en outletbutik där och eftersom både jag och Julia gillar Panduro så tänkte jag att vi skulle gå dit också.
 
Bussen går inte så jättetidigt på morgonen (7.30 från resecentrum) men vår resa börjar redan dagen innan eftersom vi får åka från Trollhättan denna gången. Det är tur att mamma/mormor bor i Trollhättan för det gick inga bussar till Ullared från Ed förrän tidigast i april (och det var bara kanske). Var lite trist för det är bekvämmare att åka härifrån, men men. Hade inte tålamod att vänta tills april möjligen enda fram till maj för att åka dit härifrån.
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0